CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 6 Mac 2010

Argh! Tidak!!

Huh next week exam beb!Dah lar tak bace
Buku lagi! Aduss...! Ayah cakap 'kalau' aku dapat
6A keatas ayah wanna give me some surprise! Hehe!
Tapi kalau lah dapat... :p.. Hish! mama nie kene
sampuk dengan hantu aper? tak memasal suruh
aku diet. Tak pernah plak diew yang suruh aku diet.
Before this, diew yang marah klu aku diet. Hei...
Peliknyer.. Diet yang diew siruh nie macam nak
bunuh aku! Giler kan? Yer maner taknye! Aku
just boleh breskfast a piece of bread ngn secawan
milo.. Lunch plak.. satu senduk nasi jer!
Everything start time aku suruh diew bli chocolate,
time tu jugaklah diew cakap aku gemok.. Ei!
Malu giler bai! dah la depan abang cashier 7E
uh. Naseb tak hensem.. Ergh! Tak leh makan
doe! Mama siap cakap lagi,klau awak nak
mender yang awak mintak uh, you better diet!
Klu tak, no way! Aku nak mender uh!
Mender aper? Ader r.. Let it be my secret
yaw! Lg satu, doakan aku dapat 6A taw exam!
Nanti dapat surprise! Hehe

0 ulasan: